HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

defektes

2008.05.07. 18:22

Pont mondta ma a pszichológusom délelőtt, hogy nem is vagyok annyira defektes... legalábbis a személyiségtesztem szerint.

Viszont a bringám már megint az volt. Nem értem hogyan csinálom. Megint megpróbáltam megmenteni magam... és megint nem sikerült (ezzel végre lehetőséget adtam Csipinek, hogy bizonyíthassa, mennyire lovag, amit ő készséggel megtett) mert persze megint feleslegesen foltoztam (értsd. lettem nyakig koszos-olajos), mert mikor megpróbáltuk üzemi nyomásra fújni, majd levenni a pumpát, akkor a túlságosan meglazított szeleptűt is sikerült kilőni... föld körüli pályára valószínűleg... mindenesetre meg nem lett. Fasza.

Akkor keressünk bringaszervízt... nézzünk esdeklőn, hogy nekünk ez mennyire nagyon fontos-sürgős... majd hallgassuk végig a szervízes anyázását, hogy ferde a villa és nem akar bemenni a kerék...
Aztán rakjuk meg a nyugatitól káposztásig a Váci utat fél órán belül, hogy kivörösödve érkezzünk fél órás késéssel. Ez a mai nap receptje. Kicsit fárasztóra sikerült.

2 komment

Címkék: bicikli

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr12458767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AlBundy 2008.05.07. 19:54:19

Karácsonyra egy rohadt nagy díszdobozos Tip-top foltozószettet kapsz tólem :D

2008.05.08. 11:34:31

jajj de jó lesz :D
süti beállítások módosítása