HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

pánik

2008.05.19. 17:52

Tegnap elfogott a pánik.

Az életem egy idill egyébként. Teljesen elveszünk egymás pillantásában, s amikor nagyritkán felpillantunk, mosolyogva állapítjuk meg, hogy megint csak a díszlet változott... városliget, hajógyári sziget, margitsziget, római part, füstös kocsmák, kerthelységek, rakpartok, szemétdombok, padok... napsütés, zuhogó eső, csillagos ég, felhős telihold. Mi meg csak állunk a forgószínpadon és bárgyún mosolygunk.

De tegnap este nem mosolyogtam. Csak simán pánikba estem... még mindig szikla van tőle a gyomrom helyén. Nem volt elég a rémület, a hideg veríték, még a szavakat sem találtam, amivel megnyugtathatnám, amitől megnyugodnék. Nyilvánvalóvá vált, hogy nem minden került a múltamból még a megfelelő helyre, most meg talán túl korán voltam túl biztos a saját érzéseimben... és ez túlságosan hasonlít valamire, amitől inkább szabadulnék, és amit ez a - egyébként ezúttal teljesen megalapozott - bizonyosságérzés rendre előhív.
Egyszerűen képtelen vagyok megbízni a saját értékítéletemben. Hisz tévedtem már. Nagyot tévedtem, és a tévedésem még most is kísért. Nagy nehezen most újra elhittem, hogy vannak giccses tündérmesék... nem akarom elszúrni. Mert el tudnám, az tiszta sor... tehetségem van hozzá. Remélem eszem több van.

4 komment

Címkék: ego szerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr80477195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

phnb 2008.05.19. 20:41:33

Hú, az első bekezdés annyira a tavaly ilyenkori én...mínusz a pánik. Nadehát...

Gz · http://limpinproli.freeblog.hu 2008.05.20. 06:27:36

Már egy hónap, Bogyóvirágszál. Megy ez, mint az ágybavizelés, felnőtt emberek vagytok, akik megbeszélik és helyrerakják a dolgokat. Nincsenek milesszhák és milennehák.

2008.05.20. 10:25:44

Szenkirályi- Szabó,
remélem mondtam eleget Neked, hogy jófej vagy :)

2008.05.20. 10:27:43

Phnb,
Nem szeretem ezt a nadehátot... arra emlékeztet szintén is, hogy a dolgok elromolhatnak... csakazértsem... jó fog ez lenni, csakazértis.
süti beállítások módosítása