HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

kis esti zene

2008.05.23. 14:20

Tegnap este hirtelen ötlettől vezérelve beestünk az Erik Sumo, Katona József színházban tartott, jótékonysági koncertjére. Nehezen tudtam elképzelni, hogy ülve is lehet őket hallgatni... nem is volt egyszerű nem felpattanni. Összeségében ez volt az elmúlt évek legnagyobb élőzenei élménye. Kárpótolva éreztem magam, mivel a remek hangosításnak köszönhetően ezúttal nem vesztek el a finomságok a koncertzajban. Beleszerettem nem egy olyan számukba, amit bár ismertem, de nem hallottam még sosem igazán olyannak, mint tegnap. Jó volt, no.

Szólj hozzá!

Címkék: zene

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr3483970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása