HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

hp

2008.04.08. 20:20

Nem, nem harry potter, hanem hülye picsa.
Az vagyok, hülye picsa. Ráadásul még látom is, milyen hülye vagyok.
De legalább már beteg nem vagyok... ha az agybajt nem számítjuk annak.

Igen, szar kedvem van. Nagyon szar.
Minden fronton szopat az élet a napokban, én meg mindent megteszek, hogy segítsek neki.

2 komment

Címkék: ego agyament

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr42417339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attila 2008.04.08. 22:28:17

... engem meg a levelező rendszer. Pedig igen nagy szükségem lenne most rá :)

... ilyen az élet?! :)

A

2008.04.08. 23:39:50

Mit mondhatnék?
Ces't la vie, ces't la vie.
süti beállítások módosítása