HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

szülinap

2008.02.01. 12:42

Ahhoz képest, hogy állítólag a vízőntő a legritkább csillagjegy, azért elég sok születésnapon jártam mostanában. Tegnap ügye Macsi lett vénebb eggyel. A buli még a vártnál is jobban sikerült, annak ellenére, hogy feleannyit sem sikerült beszélgetnem feleannyi emberrel sem, mint szerettem volna. Nagyon jó volt, hogy ennyien, ennyiféle társaságból eljöttek... és nem tűntek inhomogénnek... sőt mi több, remek elegyet alkottak. Robbanóelegyet, jah.
Miután meghallgattam Dream és Laca legújabb üzleti tervét, arra a következtetésre jutottam, hogy az újabb ismerőseim sem kevésbé betegek, mint a régi barátaim... vajon mit árul ez el rólam, hm?

Mondjuk éppenséggel gondolhattam volna, hogy tanúja lehetek még érdekes beszélgetéseknek ha összeeresztem őket, miután ismeretségük első öt percében, színjózanul, egy nyilvános szórakozóhelyen, kiemlékszikmár milyen párbeszéd folyománya képpen Laca felszólította Dreamet, hogy mutassa meg milyen alsógatya van rajta, aki gondolkodás nélkül eleget is tett a kérésnek.

Szólj hozzá!

Címkék: barátok agyament

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr67324000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása