HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

ma este

2008.01.24. 00:59

Ma este Jack születésnapja szolgáltatta a remek apropót a berúgásra... éshátugye ki vagyok én, hogy kihagyjak bármiféle apropót... berúgtam. Megint többet és hangosabban beszéltem, mint szerettem volna, és megint adódott némi problémám a tájékozódás terén. Azt gondoltam, hogy ha ismerős utcát találok, akkor már nem lehet komoly gond hazatalálni, miközben épp ellenkező irányban tekertem a Király utcán... Persze aztán hazaértem... mert ha én nem is, a lábaim tudják mi a dolguk.

Adalékok:

A beszélgetések nagyrészt vidámak, de mindenképp érdekesek voltak. B. volt oly kedves, és leolajozta a láncomat, amit ma bringatakarítás után kihagytam. Jó este volt.

Wisp megtalálta a macskamentát a szekrény tetején, és akkurát módon az étkezőm minden négyzetcentiméterét beterítette vele... nagggyon precíz.

A bringakampó még mindig nagyon magasan van.

Ha van amit jobban utálok annál, hogy egy pasi érzéketlen tuskóként viselkedik (ami ugye default), az az, ha még nyíg is hozzá.

A csajokat sem értem néha... beleértve magamat is... ők is tudnak érzéketlen tuskók lenni... és még angyali módon mosolyognak is hozzá.

Szólj hozzá!

Címkék: macska bicikli bohém

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr31309963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása