HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

ez meg az

2008.01.04. 20:17

Ha már ilyen termékeny vagyok ma...
Mi még a hír, lássuk csak. Az ünnepek közti magassarkúban tipegést, végre újra két kerékre cseréltem ma... ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy kurrrva hideg van... (mondjuk nekem még így is sikerült túlöltöznöm, és megizzadnom)

A kövér macskám meg fogyásnak indult... többek közt ez volt a cél a kispajtás beszerzésével. Telitalálatnak bizonyult... főleg, hogy ennyire kis eleven, minden lében kanál. Elég bizar, mikor látom a lusta, nehézkes, állandóan alvó macskámat önfeledten kergetőzni... azt hittem ismerem... ezen kívül is egy csomó új jellemvonását fedeztem fel. Az már korábban feltűnt többeknek, hogy macskához képest, kivételes inteligenciával rendelkezik... de most arra kellett rájönnöm, hogy ravasz is, mint egy róka... mindent, ami fontos neki, úgy csinál mostanában, mintha csak úgy mellékesen, véletlenül csinálná. Nem értem, hogy hová tűnt az én egyenes stílusban, hangosan követelőző macskám.

1 komment

Címkék: macska bicikli

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr65284982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.hajtűkanyar 2008.01.07. 19:45:55

Jövő hét közepén költözik hozzám a kuty., csodaszép és nagyon kedves, köszi a bíztatást, végre 100% eldöntöttem, és nagyon jó érzés - Lesz egy kutyám!!! :)))
süti beállítások módosítása