HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

ünnepel

2009.12.23. 23:50

Van olyan csököttlelkű családtagom, aki szerint ez az ünnep csak az ajándékról szól. Küldött is, de egyébként nem beszélünk, mert nem bírja az őszinteséget.

Ellenben van nekem egy igazán melegszívű férjem, aki csak a fejét csóválja, és nem érti. Nem tudom neki megmagyarázni, hisz én sem értem. Mindenesetre mi idén nem veszünk egymásnak ajándékot. Kötünk egy masnit a csecsemőnkre, és berakjuk a fa alá. Szerintem nagyon szép karácsonyunk lesz.

Azzal a szarral meg, amit szeretet helyett kaptam, kibélelem a szemetesem.

 

Szólj hozzá!

Címkék: család hellókarácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr1001619412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása