HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

bringaút

2008.04.29. 10:03

Most már tényleg kezdem unni. Ahogy kicsit szárazabb az idő, én rögtön defektet kapok. Reméltem, hogy télen majd jól elrohadnak a királydinnyetüskék, és legfeljebb pár üvegszilánkra futhatok rá, de nem. A káposztásmegyeri bringaút olyan szépen be van terítve vele, hogy öröm nézni.

Tegnap olyan defektem volt, amilyen még sose. Azt hittem hátsó kerék... neki is álltam megfoltozni... hozzáteszem teljesen feleslegesen, mivel nem az volt az egyetlen lyuk azon a keréken... ahogy az elülsőmben sem csak egy tüske volt... feladtam. Kicsit bosszúsan eltoltam a bringát Zsoltiékhoz.. illetve egy idő után már vittem, annyira felnin voltam amennyire csak lehet. A jó oldala, hogy Zsolti alámtette a saját mountiját ma délutánig, merthogy azon úgyis eggbeater van, mint az enyémen. Nagyon jó kis járgány, bármennyire nem tudok mit kezdeni általában egy mountival.

Mivel mindig ugyanazon a szakaszon kapok defektet, arra gondolkodtam, hogy megérné fognom egy seprűt... vagy egy lángszórót... még nem döntöttem.

1 komment

Címkék: bicikli

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr20446569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr szőke 2008.05.05. 13:37:21

vagy fűrészt.... :D

de talán a kerülőút lenne a legegyszerűbb
süti beállítások módosítása