HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

a program

2007.12.12. 21:33

Volt egy program ma este, ami kútba esett... nem lepődtem meg túlságosan, mert nem is számítottam rá igazán... de a mód, ahogy ez közölve lett, azért kicsit fájt.
Tudom, hogy ostobaság tiszteletet várnom... de én alapvetően törődök más emberek érzéseivel, és nehezen viselem, ha mások nem így járnak el velem szemben. Mindegy.

Tehát, a ma esti program a következő:
Itt ülök az ölemben egy nagy tál marhacurryvel és kókuszos rizzsel, hörpölök egy pohár rosét...

ezenkívül időnként körbejárom a lakást és bevilágítok a biciklilámpámmal a legeldugottab zugokba, hogy megtaláljam új macsekomat, a teknőctarkát... mindig a legszűkebb helyen érdemes kezdenem... úgy vettem észre.
Időnként összefutok peach-el is, aki nem áll velem szóba, viszont cserébe szemrehányón néz felém... szép heteknek nézek elébe macskaügyben, úgy látom. Új macsek, még névtelen... majd rakok fel róla képet és várom az ötleteket.

Asszem mindjárt előkaparom azért (épp az ágy mögött van), és hülyére simogatom, amíg szép lassan berúgok. Na ez egy jó program.

1 komment

Címkék: barátok macska

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr8262118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.hajtűkanyar 2007.12.12. 22:14:20

oh:), ezt igazán gyorsan megoldottad... máris összeköltöztetek? köszi a bíztatást kutya ügyben, hetek kérdése és már annyira én sem singli, fotót tegyél fel, kiváncsi vagyok, a roséról meg az jut eszembe, hogy rosét hozott hasonló, mikor nálam volt, meg is ittuk, be is rúgtunk, az üres üveg tele emlék, nah, ma ideblogoltam, sorry... a.
süti beállítások módosítása