HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

pillanatok

2007.12.09. 01:50

Ma BP jött át hozzám egy kis barkácsolásra, aztán elmentünk a Bombay Expressbe ebédelni. Majd nyakunkba vettük a várost, és olyan remek shoppingolásba fogtunk, amilyenbe pasival még soha... én legalábbis még nem láttam pasit, aki jól viselné az ilyesmit.

Este végülis a Magashegyi underground családias hangulatú koncertjén voltunk, a hunnia kávézóban zsüllel és két barátjával... azt hittem sosem érek oda... Csininek megint defektes az elülsője... én már nem tudom elképzelni mi lehet vele... holnap elmegyek megnézetni a felnit, meg a szalagot, bár szerintem kutya baja. Utálok mostanában trekkingelni a városban, de azért Laza szívóssal mentem.

Vannak olyan pillanatok, amik belesülnek az ember agykérgébe... ott ülni a kávézóban, az ablak mellett, rosét inni, nézni a kőrút karácsonyi kivilágításban pompázó fáit... az elhaladó villamosokat, miközben bíborka éteri, viszhangosított hangja töltötte be azt a pici, zsúfolt helyet... nna ez egy olyan pillanat volt.

 

Szólj hozzá!

Címkék: zene barátok bicikli bohém

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr81257503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása