HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

ni, mit láttam

2008.02.06. 03:35

Imádok matuzékhoz járni. Nem csak rém szórakoztatóak a fiúk, hanem a készleteik is oltáriak.
Már annyiszor megfogadtam, hogy csukott szemmel megyek oda be, de legalábbis mereven földre szegezett tekintettel, hogy ne is lássam mitől csábulhatnék el.

Aztán mindig jól körülnézek.

 


 
Zs: Most nem igazán értem, hogy mi is az, amit szeretnél.

Dá: Elmagyaráznám, de mivel nem ismerem hozzá a megfelelő terminus technicusokat, csak jól körberöhögnétek... inkább elmutogatom, jó?

Zs: És mi a baj azzal, hogy kiröhögünk, ha nem szórakoztatnál minket, be sem engednénk.

Dá: Akkor meg vagyok tisztelve. Jóvanna, tudom, hogy nem vagyok okos...

Zs: Na persze... mondja a doktornő

Dá: Na jó, okos vagyok, csak nem úgy mint ti... úgyhogy okítsatok légyszi... hogyhíjják azt, az izét ami...

 


Szólj hozzá!

Címkék: barátok bicikli

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr32327285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása