HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

hiba

2008.01.30. 23:03

Nem gondoltam bele mekkorát hibázok, mikor azt mondtam phnb-nek, hogy persze jöjjön át dumcsizni ma este... még bort is vettem, két üveggel hármunknak...
Azóta is hallgatom a nosztalgia sztorikat amigáról, gta-ról és egyéb számítógépes játékokról... csakúgy mellesleg befaltak egy adag rakottkelt, amit csináztam... de közben sem hagyták abba a szájtépést.

Mindezt ahelyett, hogy dugnék a pasival... jó hülye vagyok.

3 komment

Címkék: ego barátok

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr65318890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

phnb 2008.01.31. 11:34:24

Ú, az a rakott kel mennyire jó volt!

Galad · http://galad.freeblog.hu 2008.02.03. 09:52:14

ehhe :). Pasikat hasonló érdeklődési körrel összeereszteni veszélyes. Ha meg nem tűnik hasonlónak, akkoris kiderül, hogy az. Ilyenkor a legjobb, ha négyesben vagytok, mert akkor neked is van kivel dumálni.

2008.02.03. 21:15:36

na, ja :)
Mondjuk azt azért, nem reklámoztam a postban, hogy én is ismertem ám minden szereplőjét a gta-vice citynek, aki szóba került... az olyan nemcsajszis... a végén még azt hinnétek valójában farkam van :)
süti beállítások módosítása