HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

deep throat

2008.01.25. 20:17

Szóba került pár hónapja köztünk Cattel, aki halálosan kiakadt, hogy nekem megy valami, ami neki nem... és eddig még csak nem is tudott róla, hogy van egy barátnője, akinek ez megy... és mondjam már el, hogy hogyan is. Adtam pár részletes instrukciót... némi anatómiai és élettani magyarázatot (ezek azért mennek nekem)... és voila... ma felhívott:

Cat: Fel kellett hívjalak még mielőtt találkozunk este... képzeld, nekem is megy!
Dá: wow, hányinger?
Cat: Hát volt egy pillanat... meg egy fulladásközeli is... de aztán mégiscsak ment.
Dá: Hát gratula... isten hozott a klubban... tényleg csak ezért hívtál?
Cat: Aha... na akkor este találkozunk, és köszi

Hát igazán nincs mit, drágám :)

A francba... most aztán csatlakoztam nyúl által érthetetlennek minősített blogbejegyzések sorához... de az is lehet, hogy már a bipolaritással is megtettem... bár nem büszke felütéssel, ha jól rémlik

2 komment

Címkék: barátok agyament

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr46311643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

forter 2008.01.26. 16:56:52

az én csajomnak sem megy, beszélhetnél vele..

2008.01.29. 07:45:15

gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás :)
süti beállítások módosítása