HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

fáradt

2008.01.21. 23:36

Ezen a hétvégén nem sikerült egy éjszakát sem itthon töltenem... és ugyanott sem két egymást követőt. A nappalokat főleg szociálizációval töltöttem, úgymint közös főzés, evés, miegyéb, az éjszakákat meg hát... miegyébbel. Utálom ezt mondani, de elfáradtam.

Gondoltam is ma, hogy munka után, este nyolckor már nem indulok el Bandiékkal találkozni, mert jó lenne már itthon... de valahogy nem bírtam ellenállni sem a pár pohár bor ígéretének (mi másra jó az ember névnapja, ha nem arra, hogy apropót szolgáltasson az ivásra... ezenkívül vérfaszság sztem), sem a remek időben bringázásnak... szumma szummárom csak eltekertem a Tandembe, no.

Szólj hozzá!

Címkék: bohém

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr98306630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása