HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

még nem suhan

2008.01.16. 11:31

Több hét agónia után a reboot kicsit nehézkes. Elpuhultam. Mivel elég keveset ültem bringán ezalatt, a tegnapi 25 km eléggé megviselt. Minden izmomat külön érzem a combomban és a fenekemben, a térdem is kikészült... a bringa meg nem suhan úgy, ahogy szeretném... csiga vagyok és még zihálok is hozzá... egyszóval elpuhultam. Nem baj... ma már jobb lesz. Vissza kell állnom... kevesebb cigi, több lendület. Tekerés, úszás, futás. Ez a terv.

Tegnap végre főzésre alkalmas állapotba szedtem a konyhámat, és rögtön főztem is egy spenótos vegacurryt... mit mondhatnék... zseni vagyok... nagyon finom lett.

Szólj hozzá!

Címkék: gasztro bicikli

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr69299428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása