HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

mikor kicsit meghal a lélek

2007.12.30. 22:34

Ma valahogy csak meghalni jár belém a lélek... Pedig tegnap még rendben volt minden... végre úgy töltöttem egy napot, ahogy már rég akartam, egész nap ágyban... alvás, olvasás. Valamikor délelőtt romlott el... lett olyan rosszízű. Igyekeztem egész nap a szokásos, ilyenkor bevált dolgokat csinálni, mint főzés, takarítás, cicázás... még enni is volt kinek adnom... Laca jött át ebédelni.
Nem tudom mi lelt... de rosszabbul vagyok, mint egy hónapja bármikor... annyira kiszállnék. Ehelyett holnap reggel felszállok egy pécsi vonatra és Villányig meg sem állok... jónak igérkező szilveszteri buli... valamiért mégsem tud feldobni... egyenlőre... de majd holnap.
Lehet, hogy csak túl sokat hallgattam Lackfi János verseit Lovasi előadásában... egyébként remek versmegzenésítések.

"Egyre kevesebbet adok,
 egyre többet védekezek.
 sokak közt, magam maradok,
 s magamtól ki védene meg?"

Szólj hozzá!

Címkék: ego vers barátok

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr54279549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása