HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

vénlány

2007.12.27. 10:51

Mostanában kezdem azt érezni, hogy tényleg szingli lettem... egy rigolyás szingli. Megint jó szarul aludtam, csak mikor egyedül maradtam, tudtam egy igazán jót... de még mindig úgy érzem magam, mint akin átment egy úthenger (na ja, rohadtul meglepő, ha az elmúlt két napomat nézem... és nehogymár sajnáljam magam). El sem hiszem már, hogy voltak idők, mikor az egyedül elalvás okozta a legnagyobb problémát... pedig alig több mint egy éve volt... most meg... egyedül jobban alszom. Fura, ahogy végül mindent meg tud szokni az ember... én pedig könnyen válok a szokásaim rabjává. Lassan elfogadom a tényt, hogy vénlány lettem.

Viszont most arra ébredtem, hogy Peach panaszosan reklamálja, hogy Wisp nem hagyja magát fürdetni, a két macska egymás mellett fekve dorombolt... és most, hogy Peach végre kezdi elfogadni az új jövevényt, pont ő nem tudja levetkőzni a bizalmatlanságát... nem csoda mondjuk, miután két hétig csak fújtak rá.

5 komment

Címkék: ego macska

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr89276111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyhaj.blogspot.com 2007.12.27. 11:44:57

Ezerszer inkább egyedül, mint rossz párkapcsolatban! Egész biztos, hogy rosszabbul érzi magát az ember társas magányban, mint bevallottan egyedül. Ez utóbbi állapotnak nagyon komoly előnyei vannak, amit sokan hajlamosak elhanyagolni/nem észrevenni.

A macskákról pedig fényképet kérek! :-)

aranyhaj.blogspot.com

Kaland-Játék-Kockázat · http://kjkk.blog.hu 2007.12.27. 12:07:01

Igen...ez igaz...és akkor van baj, ha nem tudnak szétválni a párok... :(

2007.12.27. 13:00:27

nagyon igaz... én is tudnék róla mesélni.
a fotózással, meg várom a megfelelő alkalmat...
majd jön

szszg · http://limpinproli.freeblog.hu 2007.12.27. 14:16:45

Mindenki jobban alszik egyedül, családi állapottól függetlenül.
Persze ha kis emlősállatok próbálják megenni az ember lábát, az erősen gátló tényező. :-)

2007.12.27. 19:44:44

egy olyan jót aludtam délután... miközben egy kis emlősállat próbálta megenni a lábam :) Wispnek ez a mániája...
süti beállítások módosítása