HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

akkor írjunk a semmi különösről...

2007.12.19. 23:37

Kényszerszabim alatt, már rég bringáztam ennyit mint ma... az átlagnak számító 30 km biztos megvolt... viszont nagyon csípős volt ma.
Voltam macskát oltatni, kicsit dolgozni, matuzéknál, bringát szervízeltetni... jófejek voltak megint, alámdobtak arra a pár órára egy cserebringát... ráadásul pont Attila nagyon spéci mountiját próbálhattam ki... nagyon állat... legközelebb asszem mountit építtetetek.
Aztán fodrász, aztán a munkahelyem... hivatalos ügyek, aztán felszedem a bringám, immár a hátsó nyolcas nélkül... aztán pszichodoki, aztán apámék.
Na ez volt az a pillanat, mikor úgy éreztem, hogy halálosan elfáradtam... és éltem a kínai bölcsességgel, miszerint ha van egy perced megállni, akkor, van egy perced leülni is, és ha már van egy perced leülni, akkor akár van egy perced lefeküdni is... elaludtam mint a huzat. Egyébként nem tudom hogy csinálom, de mindig üres táskával indulok itthonról, aztán mindig plussz hét kilóval jövök haza.
Egyébként meg, egy nem várt vacsorameghívással, és a szintén nem várt pár pohár remek borral zártam az estét... az előbbi az éhhaláltól mentett meg, az utóbbi meg vidámmá tett, és nagyban hozzájárult, hogy képes voltam áttekerni a ferdinándon... még nem vagyok csúcsformában.

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: ego barátok macska bicikli

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr52269933

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: power of conversational hypnosis guide 2017.12.11. 20:55:34

Nők, az egyéjszakás kalandokról - Online Szexshop

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása