HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

elmondhatnám...

2007.12.17. 22:42

Elmondhatnám, hogy mik vannak mostanában... el is mondom, el én... csak minek.

Szombat este azonnal feladtam a dedikáltatást, ahogy megláttam azt a tömeget... nem tudok ilyen sok órát eltölteni egy olyan nyomasztó helyen, mint a kuplung... klausztrofóbiás leszek tőle... meg amúgy is vacsorát igértem Dreamnek. A curry jól sikerült... a sültgesztenye határeset volt.

Vasárnap gondoltam megnézem mi van az előszobapadlóm alatt... épp hidegburkolnám... de aztán úgy döntöttem mégsem. Kétségbeesetten hívtam Gz-ét, hogy most jöjjön és nézze meg mi van itt... és jött. No szóval a parkettám alatt, van még egy réteg parketta (szögelt, ezer éves)... alatta párnafák... alatta 5 centi lyuk... azalatt meg 20 centi salak beömleszve födémig. Remek.
És most van egy 30 centis lyuk az előszobámban... mivel betonozni, meg burkolni, meg mindent együtt, most mind anyagilag, mind emberileg képtelen vagyok kivitelezni, inkább gyorsan rádobtam egy polcot, hogy ne is lássam januárig.
Gz itt aludt ötéves kisfiával egyetemben... így kipróbálhattam a vendégágyam... kényelmesebb mint gondoltam.

Ma Gz-vel és Olga barátnőmmel barkácsoltunk itthon... aztán curry, majd Gz-vel elugrottunk Catthez... aztán obi... aztán elvittem ivartalaníttatni Peachet... amíg műtötték, addig felugrottam apámhoz, majd elugrottam egy lakatoshoz, hogy lezsírozzam vele, hogy hogyan aplikáljuk be az új ágytámlámba a múlt héten beszerzett acélból készült, kovácsoltvasutánzat mintákat... persze ezt is csak januárban. Hazavittem az alélt állatot trolin... közben találkozó phnb-vel... Macsi csak később csatlakozik hozzánk, nálam... megint curry és rosé... hosszú nap volt.

hát ennyi...
és nem fűzök hozzájuk gyakori postokat, mert zavarnak a postjaim...
nem arról írok, amiről szeretnék... és nem úgy, ahogy szeretnék... egy ideje... nem is kéne... amíg nem arról írok újra... de úgyis fogok, mert egy szánalmas grafomán vagyok.
Ez van.

5 komment

Címkék: ego barátok gasztro macska

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr6267614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

phnb 2007.12.18. 09:44:39

Kiegészítés: állat i jó fej az új macska, aki nem w00t! :)

2007.12.18. 09:52:51

tudomén :) most is itt ül az ölemben... dorombidorombi

dr szőke 2007.12.18. 15:56:03

én pont phnb blogjáról jutottam ide, ott volt egy link, úgy.
ti korábban is ismertétek egymást?

2007.12.18. 21:42:50

igen. nálam ez nagyrészt úgy működik, hogy csak olyanokat kezdek el olvasni, akikkel már találkoztam, és valamiért szimpatikusak... és nem fordítva.

dr szőke 2007.12.19. 11:25:56

én pedig utálom olvasni személyes ismerősök blogját.

egyszer egy csaj áradozott rólam majdnem fél képernyőt, mert bunkó, nagyképű, ízléstelen faszkalapnak tartott, de egy közös sokemberes párnapos túra alatt teljesen megváltozott a véleménye. persze olvasás után bennem a negatív vélemény maradt meg, ezzel vérig sértett, nem is kattintottam oda többet.
a blogban szerintem pont az a jó, hogy le lehet írni, hogy mennyire utálommár, h xy nemcsórócsaksmucig haverom folyton csak megcsörget, ha mondani akar valamit

én amúgy nem írok, olvasni is csak nemrég kezdtem
süti beállítások módosítása