HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

sűrűsödés

2007.12.15. 09:38

Nagyon nehezen indítom ma ezt a napot... pedig sűrű lesz. Egy óra múlva itt vannak a bátyámék, hogy kimenjünk az ecseri piacra, mindenfélét turkálni a lakásba, meg karácsonyra, és előtte nekem még el kéne rohannom a lehel piacra is, beszerezni a szokásos indiai cuccaimat... mert kifogytam némely fűszerből, és alapanyagból, ma estére pedig curryt ígértem... aztán a napi rajz party... aztán vacsorafőzés... indulnom kéne... most...
mondom most...

másnapos vagyok és nyűgös... tegnap Bandiék koncertjére mentem (Roscoe HIFS... jó zenét játaszanak, de a hangosítás mindig el van baszva, ezért még egy számuk szövegét sem sikerül soha kihallanom) pedig már mielőtt elindultam húzott az ágy... aztán Gz-ét és barátját szállásoltam el, mert én közelebb lakom, mint ők.

indulnom kéne... most

Ó hálaistennek... most hívott bátyám, hogy inkább kivisz a lehelre is... de jó... egyáltalán nem volt kedvem belehámozni magam a bringás cuccba egy ilyen hideg reggelen, és csúszkálni a jégfoltokon.

7 komment

Címkék: zene ego barátok bohém

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr23264648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr szőke 2007.12.15. 12:27:02

jaja, este napirajz!

.hajtűkanyar 2007.12.16. 12:35:11

Ahogy megjöttél, és átcsaptál a termen azonnal felismertelek. Olyan dásan energikus volt.:) Aztán láttalak benneteket az előtérben is, csak fura volt, hogy Gábor nem ismer meg, mert mi már anno többször találkoztunk, ráköszöntem, de teljes értetlenség ült az arcán... de Veled nagyon szerettem volna kontaktálni, túlparáztam kissé a szitut... Egyszer egyébként összeakadt a tekintetünk, Ti pont beszélgetettek én meg az idézeteket olvastam a falon, tökre közel... Ha emlékszel. Nah az voltam én.:))

2007.12.16. 12:46:38

jaha, túlparáztad... egyszerűen csak oda is jöhettél volna... nem emlékszem egyébként, hogy láttalak, mert ki voltam ütve rendesen.

.hajtűkanyar 2007.12.16. 13:55:28

Jaja, valóban, túlpara... Ki voltál ütve? Nem látszott...

dr szőke 2007.12.16. 14:22:59

nemtom, ti dedikáltattatok-e, de bazze, én 7 azaz hét órát álltam sorba 5 könyvvel. nagyondurva.
Viszont rettentő kíváncsi vagyok, hogy az ember, aki hajnali egy órakor, mondjuk 5-6 óra sorbanállva várakozás után is azt látja, hogy előtte folyamatosan adják fel az emberek, de még mindig bő 150-en állnak előtte (kb 300 könyvvel), na ő, mégis mi a f*szt hisz?!? Én még az asztaltól 1 m-re is mérlegeltem, van-e ennek értelme, de az addigi 6 óra várakozás már túl nagy áldozat lett volna a semmiért.

2007.12.16. 14:50:02

hát én már az elején feladtam... húú de nagyon türelmes vagy.

dr szőke 2007.12.17. 17:31:19

ésmost?
miért nincs új poszt?!
süti beállítások módosítása