HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

adjatok nevet

2007.12.13. 13:36

Nos, várom a névjavaslatokat... tényleg legyetek aktívak... ötlettelen vagyok...

Ma volt az első olyan reggelem már hosszú idő óta, hogy nem volt macska az ágyamban reggel... fura volt. Peach annyira megsértődött, hogy az étkezőben töltötte az éjszakát... a kicsi meg valami zugban.
Egyébként az elmúlt három órámat azzal töltöttem, hogy megpróbáltam előkeríteni... még nem jártam sikerrel. Ebben az a szar, hogy addig nem merek szellőztetni egyik helyiségben sem, míg biztos nem vagyok benne, hogy melyikben is van. Közben megragadtam az alkalmat, hogy bebújás ellen biztossá tegyek egy-két veszélyesebb helyet... pl. a hűtő hátulját remekül megoldottam... (és ha már épp arra jártam ki is takarítottam mögötte.) Közben csináltam neki egy kis búvóhelyet is, hogy ha el akar bújni, akkor olyan helyre bújjon ahol megtalálom... de még nem volt alkalmam megmutatni neki... remélem az, hogy beszórtam macskamentával, majd növeli a vonzerejét... peach imádja. 

3 komment

Címkék: macska

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr71262664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

phnb 2007.12.13. 14:38:12

De miért bújt el? Ennyire fél az emberektől?

Legyen a neve: w00t!

2007.12.13. 14:44:08

ja, valaki nagyon elintézte szegényt... de majd jól meggyógyítom :)
Pontosan hogy gondoltad kiejteni ezt a nevet?
süti beállítások módosítása