HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

ideális este

2007.12.08. 10:32

Tegnap vettem egy bazi olcsó csillárt az IKEÁban... (véégre olyat, ami megfelelt, annak, amit megálmodtam már jó rég... nem hittem, hogy valaha találok ilyet... mindig vágytam rá, hogy olyan csillárom legyen, amin gyertyatartók is vannak... és van ilyen... nahát)meg egy olyan ágyvéget a sérült áruk piacán potom 3000 ftért, ami önmagában még nem szép viszont van benne fantázia... és még annál is jobb, mint amit eredetileg elképzeltem.

Tegnap elmentem a castroba napirajz könyvet venni...

Tegnap beugrottam a tandembe is egy pohár borra... és egy rövid beszélgetésre (jegyzem, hogy ezen a héten ez már a második alkalom, hogy jóformán csak genitáliákról és testnedvekről folyt a beszélgetés bizonyos mennyiségű alkohol elfogyasztása után, amin mondjuk azért nem csodálkoztam, mert tegnap ott volt dream és jack is... nem mintha én nem lennék kevésbé beteg...

Tegnap felugrottam Macsihoz is, aki megetetett borsófőzelékkel, és türelmesen meghallgattuk egymás nyomorát. (jegyzem, hogy neki bármilyen macskamintás ruhaneműt vinni ajándékba nagyon hálás dolog... még egy zoknitól is ki tud ugrani a bőréből örömében)Zsül telefonon beszámolt az új macskájáról, akit sürgősen látnom kell a napokban... mármint a macskát... illetve zsült sem kevésbé, de őt már láttam.

Tegnap hazafelé a szokásosnál is jobban élveztem a bicikliutat hazafelé. Mióta van kalucsnim, már az eső sem zavar. Sőt rendkívüli módon szeretem éjszaka a csillogó aszfalton rakni... az eső tisztára mossa ezt a mocskos várost... a fülesből meg egy kristálytiszta hang simítja felborzolt idegeimet (Feist baden-badeni koncertjét adta tegnap a petőfi)... és én mindettől üdvözült vigyorral az arcomon értem haza... hogy bekapcsoljam a petőfit... szeretem a folytonosságot... mikor hazaérek, mindig bekapcsolom a rádiót, mielőtt kiveszem a fülhallgatót a fülemből... a szokásaim rabja vagyok.

Tegnap korán lefeküdtem...
Szerintem ilyen egy ideális este.

Az eső ezer szöget ver rám,
szöget üt a szélben síró fán,
rám szögezi bánat terhét,
de te nem jössz, hogy levennéd,
s az eső csak hull...

Szólj hozzá!

Címkék: barátok barkács bicikli tandem

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr44257310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása