HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

beszélj hozzám

2007.12.03. 22:53

Most azt a stratégiát találtam ki, hogy szép sorban meghívom minden barátomat vacsorázni, mielőtt 40 kiló leszek vaságyastul... ez is egy módszer.
Ma valami olyan fűszerkombinációt próbáltam ki (persze csakis ázsiai cuccokban gondolkodjatok... gyömbér, koliander... meg mindenféle massala fűszerkeverék), amit még eddig nem, és nem is lett rossz. Macsin teszteltem... mikor elment még élt, de kormin azért nem mertem kipróbálni.

Kormi és Peach ismét kicsit fújtak egymásra, de most is megúsztuk haláleset nélkül.
Ilyen ez a kutya-macska barátság... problémás.

Miközben kevésbé kerestem a barátok társaságát fel sem tűnt, hogy mennyire hiányoztak.
A csajszis beszélgetések, a pletykák, meg persze a lelkizősek... a mélyek... és a felszínesek is... a komolyak... a vidámak... az őszinték... és a taktikusak is. Beszélgetni kell... mert beszélgetni jó... és én újra teszem... mert muszáj. Az ember társas lény... még az olyan szociopata, egoista állat is mint én...

Most meg megyek, mert közben megérkezett Rea, a sógornőm, is... őt is megpróbálom megetetni :)

Szólj hozzá!

Címkék: ego barátok gasztro macska

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr50251504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása