HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

feloldás

2008.04.10. 10:55

Ő:

"Szeretek vele beszélgetni. Minden alkalommal kiderül valami új, esetleg tisztázódik félreértés, felmerül egy új gondolat. Mindig jutunk valami újra.

És tegnap-ma kövek is gördültek, lefele, szívekről."

Én:

Szeretek vele beszélgetni. Minden alkalommal ráébreszt, hogy némely dologban milyen felszínes tudok lenni, meg a kezdeti benyomásaim rabja... a tükör, amit elém tart őszinte, de mégsem bántó... őszintesége ellenére hízelgő. Gyarlónak lát. Jó módon gyarlónak. Mindig meg tud lepni, egy furcsán bölcs megjegyzésével, amire legkevésbé számítok tőle.

És képes elengedni, mert meg akar tartani...

Nem akartam vele találkozni tegnap, mert olyan voltam, mint egy időzített bomba. Aztán mégis, mert kétségbeesést hallottam az ő hangjában is. Aztán későig ültünk a Wagonban... láncdohányoztam, beszélgettünk. Egy idő után azon kaptam magam, hogy már mosolygok is... ő is. Kinevettük egymást... magunkat. Elkapott az érzés, hogy néha mintha a bátyám volna... mondtam neki. ("Te vagy az idősebb, hülye!") Belehajoltam a nyakába... nyáresték illatát árasztotta... pedig nyarunk nem is volt közös... lehet, hogy nem is lesz... de nem számít. A tiszetelet számít, meg a szeretet... de főleg a tisztelet, megtisztelni a másikat azzal, hogy igazat mondunk neki... mindig igazat. Tartoztunk egymásnak egy-egy vallomással, amit kicsit pirulva tettünk meg, és csodálkozva, hogy a másik nem dühös kicsit sem. Szeretem mindezért.

6 komment

Címkék: ego szerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr24419510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

think 2008.04.10. 11:27:59

ez olyan nagyon szép. szomorúan, de nagyon.

viplady 2008.04.10. 12:20:03

Úgy érzem (bár lehet tévedek), Te félsz szerelmesnek lenni... pedig nem törvényszerű, hogy fájjon! És ha mégis, sebaj - eső után úgyis mindig kisüt a nap! :) "Bátorsááág, gyere hazaa lálálálá..." :)

2008.04.10. 12:36:16

Könnyen lehet, hogy félek... de nem a szerelemtől... nem a fájdalomtól... sokkal mélyebben gyökerező félelmek ezek.
"Aki hagyja, hogy megszelídítsék, az a sírás kockázatát is vállalja vele..."

És jelen esetben nem is erről van szó.

2008.04.10. 12:36:52

think,
köszönöm

2008.04.10. 13:13:41

phnb drága,
kezdesz bosszantani ezzel a tizenévesekre jellemző stílussal :) romi? (nyalcsiztuk az uncsi nextet?) Mijez, vazz, visszafejlődsz? :D
süti beállítások módosítása