HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

hiszti

2008.04.07. 10:58

Hiszti on.
Vessetek meg, de én nem vágyok ilyen erkölcsi győzelemre ma. Győztem már eleget. Még mindig hőemelkedésem van (kalapkúra ide vagy oda), ráadásul még másnapos is vagyok erősen... az egyetlen érdemi javulás, hogy már nem vagyok olyan taknyos, mint tegnap, és nem tüsszögök pár percenként. És mintha összeesküdtek volna az égiek, még ez az ótvar hideg és nyálka is kint. Ehh. Franc. Közben meg tudom, hogy muszáj... én vagyok a váltás... mert én úgyis biciklivel járok. Nah, jah... rendelhettek volna jó időt is hozzá. Grrr.
Hiszti off.

Szólj hozzá!

Címkék: ego bicikli

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr91414865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása