HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

imponálj neki

2008.02.26. 15:51

El is felejtettem. Pedig  imponált nekem, nem is kicsit, egy pár dologgal vasárnap. Leborotválta a szakállát, ami kb. az idők kezdete óta megvan neki, mert ezt kértem születésnapomra. Eddig nem is tudtam, hogy jóképűnek tartom.

Meg az is, ahogy kártyaparti közben angolul csevegett Marcoval. Könnyed társalgási stílus, igen bő szókinccsel, választékosan, jó humorúan. Mintha nem is ő lett volna. Sosem hallottam így beszélgetni társaságban magyarul.

Szeretem, hogy meg tud lepni.

Szólj hozzá! · 2 trackback

Címkék: ego szerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr33355277

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: big data training 2019.03.24. 10:44:55

30 round savage .22 magazine - Dissolving adderall xr in mouth

Trackback: big data certification london 2018.12.28. 01:44:53

Adderall xr pristiq - Born different 2 more amazing medical stories

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása