HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

jó volt

2008.01.26. 04:20

Megünnepeltük, hogy Laca épp most lépett krisztusi korba. Jó volt. Indítottunk Traffordban, ahonnan éjfélkor rúgtak ki minket... aztán át Lacához... és aztán a társaság táncosabblábú, ámde józanabb fele hol kötött ki?... ahol van hely táncolni, és komoly mennyiségű zene áll rendelkezésre... hát perszehogy nálam. Aztán djézhettem az éjszaka további részében... szeretem ezt... sosem lehet egyszerre mindenkinek a kedvére tenni.

Komoly hiányérzetek enyhültek ma egyébként... megrohant egy csomó érzés elég spontán, tekerés közben (a bicikli a legjobb hely az elmélyült gondolkodásra, és mivel ma 50 km-t tekertem le, volt alkalmam)... este végre megejtettem a régóta esedékes beszélgetést Macsival... hajnalban meg koalagival. Másnak is kimondtam pár dolgot, amit ki kellett már mondani. Jó volt ez a mai nap.

Szólj hozzá!

Címkék: ego barátok

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr81311972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása