HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

na ne már hogy

2008.01.25. 09:39

Nem fog egy kis betegség a padlóhoz csapni... mert így döntöttem. Hőemelkedéssel is lehet úszni menni... meg masszázsra, meg nedves gőzben, forró vízben ülni... és, igen, még mindig varázslatos mindezt csillagos-holdas ég alatt tenni mindezt. Berci kisért el. Feltöltődtem, ellazultam... ettől rögtön kedvem támadt inni valamit, de egyedül nem volt kedvem... inkább kitekertem hűvösvölgybe. Kaptam finom vacsorát... meg jégkrémet... meg mindent, amire vágytam úgy hirtelen... reggel meg igazán jó ébresztőt (mmm)... meg tejszínhabos kávét.

Szólj hozzá!

Címkék: ego barátok

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr37310926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása