HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

heuréka

2007.12.13. 18:06

Ezt nem hiszem el. Egész nap itt ült a lábam előtt... mert az íróasztalom legalsó fiókja alatti résnek van egy hátsó bejárata, amiről én persze mitse tudtam... na ő igen.

Egyébként furcsa ám mert mikor kivittem a konyhába, hogy megmutassam neki az alomtálcát... és leültem mellé, akkor most először magától felvette velem a kontaktust.... fel akart kéredzkedni az ölembe... nem vettem fel, hanem vártam, mit lép... és felugrott... hihetetlen. Dóri, a lányzó akitől örökbefogadtam, azt mondta, hogy hónapokig tartott neki mire eljutott vele idáig... persze azért biztos sokat számít, hogy hosszú ideig olyan helyen volt, ahol foglalkoztak vele és szerették, mielőtt idekerült.

Nos, a név... a mrs Hide találónak tűnik, a Schrödinger meg azért tetszik mert mindig érdekelt a kvantumfizika... és szintén találó... csak túl hosszú... megugye kislány a lelkem.
Viszont fő vonása eddig, ahogy én látom, hogy úgy képes mozogni, hogy egyik pillanatban még itt van... aztán félrenézel... és a következő tizedmásodpercben már a szoba másik végében lapít. Szerintem teleportál, vagy valami ilyesmi, mert azt, hogy mikor mozdul, vagy fut sose látom... mindig csak gubbasztani valahol...
lidérc... hmm?

7 komment

Címkék: macska

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr60262933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.hajtűkanyar 2007.12.13. 18:25:03

LIDÉRC - ez jóóóó, én erre szavazok! :)

Nyesza 2007.12.13. 18:39:37

Szerintem, ha egy pillanat alatt eltünik, akkor a neve valami hasonló legyen.......mint például PILLE, és ennek a névnek a kezdőbetüje ugyanolyan, mint a másik macseké.Ha nem jó, felejtsd el...

Nyesza 2007.12.13. 18:48:43

Vagy egyszerüen csak CAT......angolul nem tud, halvány gőze sincs, mit jelent......rövid, és könnyen megjegyzi.....ha gondolod.

2007.12.13. 20:56:11

Egyik sem rossz... de cat ugye már van egy barátnőm, és bár a pille tetszik, azt hiszem túl pehelykönnyű név lesz ennek a nehézsúlyú bajkeverőnek... mióta megkerült kimutatta a foga fehérjét... igazi kis ördögfióka :)

Nyesza 2007.12.13. 22:43:43

devil.....ha annyira ragaszkodsz az ördögfiókához.....

dr szőke 2007.12.14. 13:02:07

hát kérem, ha teleportál, akkor csakis a startrekből kaphat nevet. függtelenül attól, hogy női macska, a szpokkapitány kiváló macskanév. vagy talán Nilix.

de lehet még:
Kapitain Kathryn Janeway
Belana Torres
Naomi Wildman
Seven of Nine (a borg-ember kombó, nagyonnagy!)
..folytassam?

2007.12.14. 20:30:33

Na itt eg újabb trekker... magam is az volnék... és én is gondoltam pl. hétkilencedre :)
süti beállítások módosítása