HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

delírium

2007.11.30. 10:57

Arra a következtetésre jutottam, hogy bár gyógyszerre inni rém költségtakarékos... azért nem fogom túl gyakran kipróbálni a jövőben. Vérbeli geekként (az alibi cappuccino ellenére is) szégyenteljesnek éreztem reggel visszaoldalogni a biciklimért a Tandembe ... gyalog. Jujj.
Nem tudom fölfogni, hogy lehet az ember lánya tajtrészeg másfél pohár bortól.... azért sejtéseim vannak. Mondjuk ha kihagyod az összes étkezést aznap, de azért a didlibogyókat lelkiismeretesen szeded... akkor már egy szippantás borgőz is elég lehet.

Fáradt vagyok. Másnapos. És még mindenféle lelkifurdalás is gyötör, mindenféle emberekkel szemben... ezért aztán még kínosabb, hogy mindezek ellenére én mégis jól érzem magam... ha nem is boldogan, de legalább ellazultan, derűsen.
Egy egoista dög vagyok.

Szólj hozzá!

Címkék: ego bicikli bohém

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr67247699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása