HTML

Bohém napok

még párolog az űrhajóm, kint az esti kertben... nem lesz itt semmi különös... csak a szokásos agymenéseim

Critical Mass

CriticalMass 2008.04.20.

Címkék

Címkefelhő

rb: sosem voltam boldogabb

2007.06.23. 19:39

Délután aludtam egy órát... ezalatt álmodtam egy hét eseményeit...
Olyan színes, szagos álom volt és olyan hihető volt (mivel semmilyen igazán szokatlan ember és dolog nem tűnt fel benne), hogy mikor véget ért azzal a jelenettel, hogy bemegyek a fürdőszobába a telefonommal, beülni egy kád vízbe és hogy felhívjam Catet... el kell neki mondjam mi történt, mennyire nagyonnagyon boldog vagyok... sosem voltam boldogabb...
és akkor felébredtem... nyúltam a telefonomért, hogy elmondjam Catnek... mit is? Hát nem igaz? Grrr nem igaz!!!
Sosem voltam csalódottabb

Szólj hozzá!

Címkék: álom

A bejegyzés trackback címe:

https://danaidak.blog.hu/api/trackback/id/tr77241107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása